Selamat Datang.

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada anda semua yang sudi meluangkan masa disini. Selamat Datang saya ucapkan kepada anda.

" This Little Closet..." blog shop menghimpunkan pelbagai produk untuk kegunaan semua tak kira sama ada lelaki atau perempuan. Antara produk yang boleh didapati disini termasuk produk pakaian muslimah, produk kegunaan bayi & kanak2, pakaian kanak kanak, produk kesihatan untuk lelaki dan juga wanita, aksesori wanita dan banyak lagi. Dari hari kehari pelbagai lagi produk yang akan ditambah secara berperingkat. Jadi kepada anda yang melawat, jangan lupa untuk menjadi "folower" saya atau menyertai mailing list saya bagi mendapatkan update produk yang terbaru.

Terima Kasih...


Friday, February 10, 2012

GBY12


GBY12
 Diameter - 4.5 cm , Lebar - 0.6 cm
RM45 sepasang

No comments:

Post a Comment

Borang Tempahan
Nama / CODE Produk *
Nama *
No. Tel / Hp *
Email *
Alamat Penghantaran *
Bukti Bayaran *
Sila lampirkan (copy & paste) bukti bayaran anda.
Arahan Khas
Sila isi bahagian ini sekiranya terdapat "SPECIAL INSTRUCTION" untuk pesanan anda.
Powered byEMF Online Form
Report Abuse

Terima Kasih

Terima Kasih saya ucaokan kepada anda yang sudi meluangkan masa anda disini. Kepada yang dah membeli di blog ni, Terima Kasih juga kepada anda keran menjadi pelanggan saya. Teruskan bersama saya dengan menjadi folower blog ni dan mendaftar di mailing list saya untuk mendapatkan update dari saya.

Saya ingin mengambil kesempatan disini untuk menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andaikata ada salah dan silap semasa anda berurusan dengan saya.

Saya juga mengalu- alukan sekiranya anda mempunyai sebarang komen atau cadangan bagi saya memperbaiki lagi kelemahan yang ada disini.

TERIMA KASIH

NOR ISHRAF BAKAR
012 6962625
thislittlecloset@gmail.com
www.thislittlecloset.blogspot.com